РЕПУБЛИКА БЪЛГАРИЯ

Областна администрация Благоевград

EnglishБългарски

Отчети ДОИ

Uncategorised

Публична информация - ЗДОИ

Списък на категориите информация, подлежаща на публикуване в интернет за сферата на дейност на Областна администрация Благоевград

Списък на категориите информация, подлежащи на класификация като служебна тайна

 
Регистри и информационни масиви, поддържани от администрацията  към страницата

Списък на издадените актове в изпълнение на правомощията на областния управител към страницата

ИНФОРМАЦИЯ, ПРЕДОСТАВЯНА ПОВЕЧЕ ОТ ТРИ ПЪТИ

Не са постъпили искания по ЗДОИ за информация, предоставяна повече от три пъти.

Конкурс за длъжността Главен секретар на Асоциация по ВиК

На основание чл. 90 и чл. 91 от Кодекса на труда и чл. 45, чл. 49, ал. 2, чл. 46 от Правилника за организацията и дейността на асоциациите по водоснабдяване и канализация
О Б Я В ЯВ А:
конкурс за длъжността: Главен секретар на Асоциация по ВиК - Благоевград, със седалище: гр. Благоевград, пл. „Георги Измирлиев“ № 9, работни места: 1 бр., при следните условия:
І. Характер и срок на трудовото правоотношение – неопределен, със срок за изпитване 6 месеца в полза на работодателя, при 8 часов работен ден, 5 дни седмично.
ІІ. Описание на длъжността: Главният секретар на Асоциация по ВиК – Благоевград
1. осигурява текущата дейност на ВиК асоциацията, както и подготовката и провеждането на заседанията на общото събрание;
2. изготвя протоколи от заседанията на общото събрание;
3. ръководи, координира и контролира дейността на администрацията на асоциацията и на работните групи за точното спазване на нормативните актове и на разпорежданията на председателя на асоциацията;
4. създава условия за нормална и ефективна работа на служителите в асоциацията;
5. контролира и отговаря за работата с документите и тяхното съхраняване, както и за опазването на служебната тайна;
6. организира материално-техническото снабдяване на асоциацията;
7. приема предложенията и сигналите, подадени по реда на правилника, поддържа регистъра на предложенията и сигналите и организира работата с тях;
8. подготвя процедурите по Закона за обществените поръчки след консултация с финансовия експерт и ВиК експерта;
9. подготвя проектите на договори, сключвани от асоциацията, след съгласуване с финансовия експерт и ВиК експерта;
10. изготвя правилник за вътрешния трудов ред, щатно разписание и други документи, необходими за спазване на трудовото законодателство;
11. координира взаимодействието с Комисията за енергийно и водно регулиране в процедурите по чл. 198о, ал. 4 от Закона за водите;
12. изготвя проект на годишния отчет за дейността на асоциацията;
13. осъществява процесуално представителство на асоциацията пред органите на съдебната власт след упълномощаване от председателя на асоциацията;
14. изготвя становища и разработва предложения за решаване на правни проблеми, свързани с функциите на асоциацията;
15. изпълнява и други задачи, посочени в правилника или възложени му от председателя на асоциацията.
Размер на основната заплата от 478 лв. до 850 лв.
Длъжностната характеристика е на разположение на кандидатите в Центъра за административно обслужване, Областна администрация Благоевград, гр. Благоевград, пл. „Георги Измирлиев“ № 9
ІІІ. Начин на провеждане на конкурса – тест и събеседване с кандидатите.
ІV. Изисквания към кандидатите:
1.         Изисквано образование – висше юридическо образование с образователно – квалификационна степен „Магистър” и придобита юридическа правоспособност;
2.         Професионален опит: не по-малко от 3 години юридически стаж, като с преимущество е опит в управление на екипи или опит в предприятия в сферата на енергийното или водно регулиране, опит с предприятия с държавно и/или общинско участие, опит с обществени поръчки и концесионни договори;
3.         Да притежават необходимите професионални и нравствени качества;
4.         Да познават добре нормативната уредба, свързана с дейността, в сферата ВиК услугите, планирането и изграждането на В и К системи и съоръжения, гражданското, трудовото и административното право, в това число и не само Кодекс на труда, Кодекс за социално осигуряване, Гражданския процесуален кодекс, Закон за обществените поръчки, Правилник за прилагане на закона за обществените поръчки, Административно процесуален кодекс и др.
5.         Компютърна грамотност: MS Office, Internet.
6.         Умения за работа с правно–информационни системи - „АПИС”, „СИЕЛА” и др.
V. Необходими документи за участие в конкурса.
Кандидатите подават лично или чрез пълномощник писмено заявление /свободен текст/ за участие в конкурса. Към заявлението се прилагат:
1.         Професионална автобиография;
2.         Ксерокопие на Диплома за завършено образование;
3.         Ксерокопие от Удостоверение за придобита юридическа правоспособност;
4.         Ксерокопие от трудовата книжка и от други документи, удостоверяващи професионален опит.
5.         Свидетелство за съдимост.
6.         Карта за медицински преглед.
VІ. Място и срок на подаване на документите:
Заявленията ще бъдат приемани от 8.30 до 17,30 ч. в Центъра за административно обслужване, Областна администрация Благоевград, гр. Благоевград, пл. „Георги Измирлиев“ № 9. Длъжностно лице, което ще приема документите – Мирослава Ибишева – технически сътрудник в дирекция „Административен контрол, регионално развитие и държавна собственост“.
Срок - един месец от публикуването на обявлението в местния печат /в-к  „Струма“/.
Всички съобщения във връзка с конкурса ще бъдат поставяни на таблото  в Центъра за административно обслужване и на интернет страницата на Областна администрация Благоевград /www.bl.government.bg/.
VІІ. Процедура: Конкурсът ще се проведе от конкурсна комисия на три етапа. В рамките на първия етап комисията разглежда постъпилите заявления като преценява дали са представени всички необходими документи и дали те удостоверяват изпълнението на изискванията за заемане на длъжността. Комисията допуска до участие в конкурса единствено кандидатите, които напълно отговарят на изискванията, посочени в обявата. Във втория етап допуснатите кандидати решават тест, за оценяване на познаването на  нормативната уредба, свързана с упражняване на длъжността. В рамките на третия етап комисията чрез събеседване оценява допуснатите кандидатите чрез поставяне на въпроси, свързани с: оценяване на комуникативна компетентност, професионална компетентност и професионална мотивация за работа във ВиК асоциацията.

Отчети ДОИ Menu

Лични данни

Отчети ДОИ Menu