Република България
  • English (United Kingdom)
Начало Доклади и отчети Доклади Анализ на удовлетвореността на потребителите на услуги - 2015 г.

Анализ на удовлетвореността на потребителите на услуги - 2015 г.

АНАЛИЗ
НА РЕЗУЛТАТИТЕ ОТ АНКЕТАТА ЗА ПРОУЧВАНЕ НА УДОВЛЕТВОРЕНОСТТА НА ПОТРЕБИТЕЛИТЕ НА УСЛУГИ
(анкетата е проведена в периода от 1 до 30 септември 2015 г.)
 
Проучването на удовлетвореността на гражданите се провежда в изпълнение на Наредбата за административното обслужване и Вътрешните правила  за организация на административното обслужване в Областна администрация Благоевград.
Областна администрация Благоевград, периодично провежда анонимно анкетно проучване в Центъра за обслужване на гражданите с цел да отчете оценката на гражданите за нивото на административно обслужване по определени показатели, както и да предприеме мерки за подобряване на обслужването за да се достигнат изискванията на потребителите на услуги.
Анализ 2015 г.