РЕПУБЛИКА БЪЛГАРИЯ

Областна администрация Благоевград

EnglishБългарски

  • 1 Инициатива за отбелязване 75 години от спасяването на българските евреи - Банско
  • 2 Завърши изпълнение на проект по Програма ИНТЕРРЕГ ИПП България-Македония с пресконференция и откриване на реновираната сграда на администрацията
  • 3 Първо място сред областните администрации в престижната класация на Програма „Достъп до информация“
  • 4 Завърши въвеждането на Европейски модел „Обща рамка за оценка“ – CAF
  • 5 Областният управител на област Благоевград проведе работна среща с кметовете
  • 6 Първо заседание на Областния съвет за намаляване на риска от бедствия
  • 7 Втори етап от въвеждането на Европейския модел Обща рамка за оценка – CAF
  • 8 Областният управител проведе заседание на Общото събрание на Асоциация по ВиК

bg presedencylogo

au baner

online baner

anti baner

vik baner

pos

  • Достъп до обществена информация

    Достъпът до обществена информация е регламентиран в Закона за достъп до обществена информация (ЗДОИ) и предоставяне на информация за повторно използванеСъгласно чл. 41 от Конституцията на Република България, всеки има право да търси, получава и разпространява информация, като осъществяването на това право не може да бъде насочено срещу правата и доброто име на другите граждани...

    Продължение...
  • Доволни ли сте от предоставената Ви информация в Центъра за административно обслужване и/или на интернет страницата на Областна администрация Благоевград?

    Участвайте в настоящата анкета, чиято цел е да се определи оценката на гражданите за качеството на обслужване, начинът на получаване на информация, времето за обслужване в ЦАО, възприемането на поведението на служителите.

    Продължение...
  • Защита на личните данни

    Ръководството на Областна администрация Благоевград се ангажира да спазва Общия регламент за защита на данните (Регламент (ЕС) 2016/679), прилагайки Политика за защита на личните данни. Ръководството гарантира необходимата степен на конфиденциалност, цялостност и достъпност до информационните активи, осигуряващи процесите на събиране и обработване на личните данни във връзка с дейностите по обработване.
    Продължение...
  • 1
  • 2
  • 3
img 1

Втори етап - Европейския модел Обща рамка за оценка – CAF Научи повече

img 2

Нов модел за управление на качеството - CAF Научи повече

img 3

„Най-прозрачна областна администрация“ за 2015 г. Научи повече

 

Награди

prozrachna oa

1 transparent2015

plaket2014

Областна администрация Благоевград

Конкурс за длъжността Главен счетоводител - Финансов експерт на Асоциация по ВиК

На основание чл. 90 и чл. 91 от Кодекса на труда и чл. 45 чл. 49, ал. 2 и чл. 47 от Правилника за организацията и дейността на асоциациите по водоснабдяване и канализация

О Б Я В ЯВ А :


конкурс за длъжността: Главен счетоводител - Финансов експерт на Асоциация по ВиК - Благоевград, със седалище: гр. Благоевград, пл. „Георги Измирлиев“ № 9 , брой работни места – 1, при следните условия:
І. Характер и срок на трудовото правоотношение – неопределен със срок за изпитване 6 месеца в полза на работодателя, при 8 часов работен ден, 5 дни седмично.
ІІ. Описание на длъжността: Финансовият експерт на Асоциация по ВиК – Благоевград
1. обслужва финансово-счетоводно асоциацията;
2. подготвя предложение до общото събрание за общия размер на работните заплати на служителите в асоциацията;
3. съдейства на председателя във връзка с изготвяне на проекта на бюджет на асоциацията и отчета за изпълнението му;
4. изготвя месечни и годишни счетоводни ведомости и отчети;
5. контролира и анализира разходването на средствата на асоциацията;
6. подпомага председателя при управлението на имуществото на асоциацията;
7. съдейства на председателя във връзка със съгласуването на бизнесплана на В и К оператора по реда на чл. 198м, ал. 2 от Закона за водите;
8. изпълнява и други задачи, посочени в правилника или възложени му от председателя на асоциацията.
Размер на основната заплата от 420 лв. до 600 лв.
Длъжностната характеристика е на разположение на кандидатите в Центъра за административно обслужване, Областна администрация Благоевград, гр. Благоевград, пл. „Георги Измирлиев“ № 9.
ІІІ. Начин на провеждане на конкурса – тест и  събеседване с кандидатите.
ІV. Изисквания към кандидатите:
1.      Образование – висше икономическо образование;
2.                  Професионален опит: съгласно изискванията за съставител на финансови отчети по чл. 35, ал.1, т.1 и т.2 от Закона за счетоводството;
3.                  Да притежават необходимите професионални и нравствени качества;
4.                  Да познават добре нормативната уредба, свързана с дейността, в това число и не само Закон за счетоводството, Национални стандарти за финансови отчети за малки и средни предприятия, Закон за публичните финанси и др.;
5.                  Компютърна грамотност: MS Office, Internet.
6.                  Умения за работа със счетоводен софтуер.
 
V. Необходими документи за участие в конкурса.
Кандидатите подават лично или чрез пълномощник писмено заявление /свободен текст/ за участие в конкурса. Към заявлението се прилагат:
1.         Професионална автобиография;
2.         Ксерокопие на Диплома за завършено образование;
4.         Ксерокопие от трудовата книжка и от други документи, удостоверяващи професионален опит.
5.         Свидетелство за съдимост.
6.         Карта за медицински преглед.
VІ. Място и срок на подаване на документите:
Заявленията ще бъдат приемани от 8.30 до 17,30 ч. в Центъра за административно обслужване, Областна администрация Благоевград, гр. Благоевград, пл. „ Георги Измирлиев“ № 9. Длъжностно лице, което ще приема документите – Мирослава Ибишева – технически сътрудник в дирекция „Административен контрол, регионално развитие и държавна собственост“.
Срок - един месец от публикуването на обявлението в местния печат /в-к „Струма“/.
Всички съобщения във връзка с конкурса ще бъдат поставяни на таблото  в Центъра за административно обслужване и на интернет страницата на Областна администрация Благоевград  /www.bl.government.bg/.
VІІ. Процедура: Конкурсът ще се проведе от конкурсна комисия на три етапа. В рамките на първия етап комисията разглежда постъпилите заявления като преценява дали са представени всички необходими документи и дали те удостоверяват изпълнението на изискванията за заемане на длъжността. Комисията допуска до участие в конкурса единствено кандидатите, които напълно отговарят на изискванията, посочени в обявата. Във втория етап допуснатите кандидати решават тест, за оценяване на познаването на  нормативната уредба, свързана с упражняване на длъжността. В рамките на третия етап комисията чрез събеседване оценява допуснатите кандидатите чрез поставяне на въпроси, свързани с: оценяване на комуникативна компетентност, професионална компетентност и професионална мотивация за работа във ВиК асоциацията.

Home Menu