Republic of Bulgaria
  • Български (България)
Reports

Годишен мониторингов доклад за интеграцията за 2017 г.

Годишен мониторингов доклад за 2017 г. за изпълнението на Стратегията на област Благоевград за интегриране на ромите 2012 – 2020г.
Целта на мониторинга е чрез систематично събиране и анализиране на информация да следи за постигането на измерими резултати от дейността по изпълнението на стратегическия и плановите документи, както и активно да включи заинтересованите страни в осъществяването на оценката и наблюдението.
Докладът отчита извършеното по шестте приоритета от Областната стратегия, съобразно ангажиментите и отговорностите на ресорните институции и прилагането на мерките в съответните общини. Резултатите от ежегодния мониторинг и оценяването са основа за актуализиране на стратегията по отношение на приоритетните направления, поставените цели и дейностите в хода на тяхното изпълнение. Информация за изпълнените дейности по приоритетите на Областната стратегия е представена в два раздела:
- изпълнение на областно ниво – въз основа на информация, получена от регионални държавни структури, отговорни по изпълнението на Областната стратегия;
- изпълнение на общинско ниво - въз основа на информация, получена от 14-те общини в резултат на проведения годишен мониторинг на Общинските планове за действие в изпълнение на Стратегията на Област Благоевград за интегриране на ромите.
Виж документа
 

Анализ на удовлетвореността на потребителите на услуги - 2017 год.

АНАЛИЗ НА  РЕЗУЛТАТИТЕ ОТ АНКЕТАТА ЗА ПРОУЧВАНЕ НА УДОВЛЕТВОРЕНОСТТА НА ПОТРЕБИТЕЛИТЕ НА УСЛУГИ
(анкетата е проведена в периода от 14 август до 15 септември 2017 г.
Настоящото проучване се провежда в изпълнение на Наредбата за административното обслужване и Вътрешните правила за организация на административното обслужване в Областна администрация Благоевград.

Анализ 2017 г.
 

Аналитична справка за изготвяне на проект на Годишен доклад за младежта за 2016 г.

Аналитичната справка е изготвена на базата на информацията, получена от община Банско, Белица, Благоевград, Гоце Делчев, Гърмен, Разлог, Сандански, Сатовча, Струмяни за 2016 г.

Аналитична справка за изготвяне на проект на Годишен доклад за младежта за 2016 г.
 

Анализ от анкетно проучване в териториалните структури за потенциалните възможности за прояви на корупция

Областният обществен съвет за превенция и противодействие на корупцията в изпълнение на приоритетната политика за изграждане на институционална и информационна антикорупционна среда проведе през 2016 г.анонимно анкетно проучване, което обхвана териториални структури на изпълнителната власт на територията на област Благоевград.
Основната цел чрез подобряване взаимодействието между институциите и неправителствения сектор, да се стимулира гражданската позиция за утвърждаване на ценностите в обществото за противодействие срещу проява на корупционни практики и корупция.
На 22 декември се проведе заседание на Областния обществен съвет за превенция и противодействие на корупцията и бяха представени резултатите от анализа и ОСППК обсъди дейности за подобряване на антикорупционната среда.
Анализ на резултатите от анкетно проучване на територията на област Благоевград
 

Годишен доклад за Областна администрация Благоевград за 2016 г.

Настоящият отчет за дейността на Областна Администрация Благоевград обхваща периода 01.01.2016 – 31.12.2016 г, като отразява  изпълнените на държавната политика на областно ниво и упражняването на правомощията на областния управител. Обхваща дейността по основните области на компетентност:
 - Административен контрол – контрол на решенията на общинските съвети и актове на кметове на общини на територията на областта;
 - Регионално развитие и териториално устройство – напредък по изпълнението на Областната стратегия за развитие, организация на дейността на областните съвети и комисии, проекти и програми; координация и организиране на изработването на плановете по §4 от ПЗР на ЗСПЗЗ, процедури по ЗУТ, административно обслужване по ЗУТ.
 - Държавна собственост – разпореждания с имоти държавна собственост, актуване и деактуване;
 - Правно обслужване и процесуално представителство, управление на собствеността;
 - Отбранително-мобилизационна подготовка и управления на бедствия;
 

Анализ на удовлетвореността на потребителите на услуги - 2016 г.

Областна администрация Благоевград, с цел подобряване на административното обслужване, ежегодно проучва удовлетвореността на гражданите, спазвайки изискванията на Наредбата за административното обслужване и Вътрешните правила  за организация на административното обслужване в Областна администрация Благоевград. 
Проучването е анонимно с анкетна карта, предоставяна в Центъра за обслужване на гражданите в периода от 19 август до 18 септември 2016 г. Целта е да се осигури обратната връзка с потребителите на услуги, отчитайки оценката на гражданите за нивото на административно обслужване по определени показатели, както и да предприеме мерки за подобряване на обслужването за да се достигнат изискванията на потребителите на услуги.
Анализ на удовлетвореността на потребителите на услуги 2016 г.
 

Годишен мониторингов доклад за интеграцията - 2015 г.

Годишен мониторингов доклад за 2015 г. по изпълнението на Стратегията на област Благоевград за интегриране на ромите 2012-2020 г. тук
 

Годишен доклад на Областна администрация Благоевград - 2015

Докладът за дейността на Областна Администрация Благоевград обхваща периода 01.01.2015 – 31.12.2015 г, като отчита  дейностите, извършени от администрацията свързани с упражняването на правомощията на областния управител. 

Годишен доклад на Областна администрация Благоевград - 2015
   

Анализ на удовлетвореността на потребителите на услуги - 2015 г.

АНАЛИЗ
НА РЕЗУЛТАТИТЕ ОТ АНКЕТАТА ЗА ПРОУЧВАНЕ НА УДОВЛЕТВОРЕНОСТТА НА ПОТРЕБИТЕЛИТЕ НА УСЛУГИ
(анкетата е проведена в периода от 1 до 30 септември 2015 г.)
 
Проучването на удовлетвореността на гражданите се провежда в изпълнение на Наредбата за административното обслужване и Вътрешните правила  за организация на административното обслужване в Областна администрация Благоевград.
Областна администрация Благоевград, периодично провежда анонимно анкетно проучване в Центъра за обслужване на гражданите с цел да отчете оценката на гражданите за нивото на административно обслужване по определени показатели, както и да предприеме мерки за подобряване на обслужването за да се достигнат изискванията на потребителите на услуги.
Анализ 2015 г.
 
  • «
  •  Start 
  •  Prev 
  •  1 
  •  2 
  •  Next 
  •  End 
  • »


Page 1 of 2