REPUBLIC OF BULGARIA

Regional administration Blagoevgrad

EnglishБългарски

  • 1 Инициатива за отбелязване 75 години от спасяването на българските евреи - Разлог
  • 2 Завърши изпълнение на проект по Програма ИНТЕРРЕГ ИПП България-Македония с пресконференция и откриване на реновираната сграда на администрацията
  • 3 Първо място сред областните администрации в престижната класация на Програма „Достъп до информация“
  • 4 Завърши въвеждането на Европейски модел „Обща рамка за оценка“ – CAF
  • 5 Областният управител на област Благоевград проведе работна среща с кметовете
  • 6 Първо заседание на Областния съвет за намаляване на риска от бедствия
  • 7 Втори етап от въвеждането на Европейския модел Обща рамка за оценка – CAF
  • 8 Областният управител проведе заседание на Общото събрание на Асоциация по ВиК
  • Инициатива за отбелязване 75 години от спасяването на българските евреи - Разлог

  • Завърши изпълнение на проект по Програма ИНТЕРРЕГ ИПП България-Македония с пресконференция и откриване на реновираната сграда на администрацията

    Областният управител Бисер Михайлов, министърът на регионалното развитие и благоустройството Петя Аврамова и Сухейл Фазлиу – министър на местното самоуправление на Република Македония откриха на реновираната сграда на Областна администрация Благоевград, финансирана от Програма за трангранично сътрудничество Interreg България-Македония.
    Read More
  • Първо място сред областните администрации в престижната класация на Програма „Достъп до информация“

    Администрацията ни е една от четирите администрации в страната, която е изпълнила всички критерии за публичност на информация по Закона за достъп до обществена информация и Закона за предотвратяване и установяване конфликт на интереси.Оценката на обществото в лицето на неправителствения сектор е изключително важна за нас и сме удовлетворени от това, че през 2018 година сме на първо място сред областните администрации в класацията на Програма „Достъп до информация“ (ПДИ). Програма „Достъп до информация“ е с повече от 20-годишен опит в проучването на нивото на публичността на администрациите и провеждане на кампании за подобряване състоянието на достъпа до информация.
    Read More
  • Завърши въвеждането на Европейски модел „Обща рамка за оценка“ – CAF

    Приключи важен етап от въвеждането на иновативна практика в администрацията. Работна група, определена със заповед на областния управител, достигна до консенсусни оценки по всички 28 подкритерии от Общата рамка за самооценка (CAF).Утвърдените от областния управител мерки са реалистични и насочени към повишаване на ефективността на администрацията и повишаване на организационната култура и работна среда. Областна администрация Благоевград пристъпва към изпълнение на мерките, като в плана за включени седем „бързи победи“, като целта е да бъдат реализирани в рамките на текущата календарна година.
    Read More
  • Областният управител на област Благоевград проведе работна среща с кметовете

    Областният управител област Благоевград Бисер Михайлов проведе днес работна среща с кметовете на общините (Банско, Гоце Делчев, Разлог, Петрич и Сандански), в които (където) ще се провеждат публични събития по повод 10 годишнината от членството на България в ЕС.

    Read More
  • Първо заседание на Областния съвет за намаляване на риска от бедствия

    Областният управител Бисер Михайлов назначи Областен съвет за намаляване на риска от бедствия в област Благоевград (ОСНРБ) със заповед № ОА-ОМП – 212/15.06.2017 г. Основна цел на Съвета е организиране и контролиране изпълнението на превантивни мерки за недопускането или намаляването на последиците от бедствия на територията на област Благоевград..

    Read More
  • Втори етап от въвеждането на Европейския модел Обща рамка за оценка – CAF

    В администрацията тече вторият етап от въвеждането на Европейски модел Обща рамка за оценка – CAF по проект на Института по публична администрация (ИПА).

    Read More
  • Областният управител проведе заседание на Общото събрание на Асоциация по ВиК

    На 21.02.2018 г. се проведе редовно заседание на Общото събрание на Асоциация по ВиК на обособената територия, обслужвана от „Водоснабдяване и канализация“ ЕООД - Благоевград, на което бяха приети годишен отчет за дейността на Асоциацията за 2017 г., отчет за изпълнение на бюджета за 2017 г. и бюджет на Асоциацията за 2018 г.
    Read More

bg presedencylogo

au baner

online baner

anti baner

vik baner

pos

  • Достъп до обществена информация

    Достъпът до обществена информация е регламентиран в Закона за достъп до обществена информация (ЗДОИ) и предоставяне на информация за повторно използванеСъгласно чл. 41 от Конституцията на Република България, всеки има право да търси, получава и разпространява информация, като осъществяването на това право не може да бъде насочено срещу правата и доброто име на другите граждани...

    Read More
  • Доволни ли сте от предоставената Ви информация в Центъра за административно обслужване и/или на интернет страницата на Областна администрация Благоевград?

    Участвайте в настоящата анкета, чиято цел е да се определи оценката на гражданите за качеството на обслужване, начинът на получаване на информация, времето за обслужване в ЦАО, възприемането на поведението на служителите.

    Read More
  • Защита на личните данни

    Ръководството на Областна администрация Благоевград се ангажира да спазва Общия регламент за защита на данните (Регламент (ЕС) 2016/679), прилагайки Политика за защита на личните данни. Ръководството гарантира необходимата степен на конфиденциалност, цялостност и достъпност до информационните активи, осигуряващи процесите на събиране и обработване на личните данни във връзка с дейностите по обработване.
    Read More
  • 1
  • 2
  • 3
img 1

Втори етап - Европейския модел Обща рамка за оценка – CAF Научи повече

img 2

Нов модел за управление на качеството - CAF Научи повече

img 3

„Най-прозрачна областна администрация“ за 2015 г. Научи повече

 

Награди

prozrachna oa

1 transparent2015

plaket2014

Областна администрация Благоевград

Конкурс за длъжността Главен счетоводител - Финансов експерт на Асоциация по ВиК

На основание чл. 90 и чл. 91 от Кодекса на труда и чл. 45 чл. 49, ал. 2 и чл. 47 от Правилника за организацията и дейността на асоциациите по водоснабдяване и канализация

О Б Я В ЯВ А :


конкурс за длъжността: Главен счетоводител - Финансов експерт на Асоциация по ВиК - Благоевград, със седалище: гр. Благоевград, пл. „Георги Измирлиев“ № 9 , брой работни места – 1, при следните условия:
І. Характер и срок на трудовото правоотношение – неопределен със срок за изпитване 6 месеца в полза на работодателя, при 8 часов работен ден, 5 дни седмично.
ІІ. Описание на длъжността: Финансовият експерт на Асоциация по ВиК – Благоевград
1. обслужва финансово-счетоводно асоциацията;
2. подготвя предложение до общото събрание за общия размер на работните заплати на служителите в асоциацията;
3. съдейства на председателя във връзка с изготвяне на проекта на бюджет на асоциацията и отчета за изпълнението му;
4. изготвя месечни и годишни счетоводни ведомости и отчети;
5. контролира и анализира разходването на средствата на асоциацията;
6. подпомага председателя при управлението на имуществото на асоциацията;
7. съдейства на председателя във връзка със съгласуването на бизнесплана на В и К оператора по реда на чл. 198м, ал. 2 от Закона за водите;
8. изпълнява и други задачи, посочени в правилника или възложени му от председателя на асоциацията.
Размер на основната заплата от 420 лв. до 600 лв.
Длъжностната характеристика е на разположение на кандидатите в Центъра за административно обслужване, Областна администрация Благоевград, гр. Благоевград, пл. „Георги Измирлиев“ № 9.
ІІІ. Начин на провеждане на конкурса – тест и  събеседване с кандидатите.
ІV. Изисквания към кандидатите:
1.      Образование – висше икономическо образование;
2.                  Професионален опит: съгласно изискванията за съставител на финансови отчети по чл. 35, ал.1, т.1 и т.2 от Закона за счетоводството;
3.                  Да притежават необходимите професионални и нравствени качества;
4.                  Да познават добре нормативната уредба, свързана с дейността, в това число и не само Закон за счетоводството, Национални стандарти за финансови отчети за малки и средни предприятия, Закон за публичните финанси и др.;
5.                  Компютърна грамотност: MS Office, Internet.
6.                  Умения за работа със счетоводен софтуер.
 
V. Необходими документи за участие в конкурса.
Кандидатите подават лично или чрез пълномощник писмено заявление /свободен текст/ за участие в конкурса. Към заявлението се прилагат:
1.         Професионална автобиография;
2.         Ксерокопие на Диплома за завършено образование;
4.         Ксерокопие от трудовата книжка и от други документи, удостоверяващи професионален опит.
5.         Свидетелство за съдимост.
6.         Карта за медицински преглед.
VІ. Място и срок на подаване на документите:
Заявленията ще бъдат приемани от 8.30 до 17,30 ч. в Центъра за административно обслужване, Областна администрация Благоевград, гр. Благоевград, пл. „ Георги Измирлиев“ № 9. Длъжностно лице, което ще приема документите – Мирослава Ибишева – технически сътрудник в дирекция „Административен контрол, регионално развитие и държавна собственост“.
Срок - един месец от публикуването на обявлението в местния печат /в-к „Струма“/.
Всички съобщения във връзка с конкурса ще бъдат поставяни на таблото  в Центъра за административно обслужване и на интернет страницата на Областна администрация Благоевград  /www.bl.government.bg/.
VІІ. Процедура: Конкурсът ще се проведе от конкурсна комисия на три етапа. В рамките на първия етап комисията разглежда постъпилите заявления като преценява дали са представени всички необходими документи и дали те удостоверяват изпълнението на изискванията за заемане на длъжността. Комисията допуска до участие в конкурса единствено кандидатите, които напълно отговарят на изискванията, посочени в обявата. Във втория етап допуснатите кандидати решават тест, за оценяване на познаването на  нормативната уредба, свързана с упражняване на длъжността. В рамките на третия етап комисията чрез събеседване оценява допуснатите кандидатите чрез поставяне на въпроси, свързани с: оценяване на комуникативна компетентност, професионална компетентност и професионална мотивация за работа във ВиК асоциацията.

Home Menu